آموزش هیروی far seer
 

westgame

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
شادی بوک
خبر
دهکده فیلم
هواداران مورتال کمبات
دختری با طعم احساس
دنیای سرگرمی
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  آموزش هیروی far seer   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

 


آموزش هیروی far seer

 
Far Seer
Thrall

مقدمه
شما دوستان با خواندن این مطلب به چگونگی استفاده از جادوها و خریدن وسایل مورد نیاز به علاوه ی قهرمانان همراه آن آشنا خواهید شد . پس اگر مایل به فهمیدن این آموزش ها هستید با ما همراه باشید و تا آخر این مطلب را بخوانید که آن را از دست ندهید . این نوشته برگرفته از آخرین مطلب سایت های بازی هستند و امیدروارم که مفید باشد .

اطلاعات اولیه

Affiliation: Sentinel
Damage: 49-53
Armor: 1
Movespeed: 300
Attack Range: 600
Attack Animation: 0.4/0.5
Casting Animation: 0.05/1.0
Base Attack Time: 1.7
Missile Speed: 1200
Sight Range: 1800/800

این یک قهرمان محبوب می باشد که در حال حاظر در بین بازیکنان این بازی از ده نمره عدد شش را به خو اختصاص داده است . این قهرمان نسبت به بقیه قهرمانان جدید این نسخه یک قهرمان نرمال تلقی می شود و به گفته ی برخی از دوستان ” Bug ” نیست .

توانایی های Thrall :


Thunder Strike

این یک جادوی کشتار سریع نیست اما بسیار کار آمد برای راندن دشمن از شما می باشد .
برای استفاده سریع از این جادو می توانید از دکمه ” C ” بر روی کیبرد خود استفاده کنید .
این جادو به صورت کلی بر روی هدف اصلی ۳۷۵ عدد ضربه ی جادویی وارد می کند که در صورت نزدیکی او به قهرمانان و یا سربازان دیگر به آنها نیز اصابت کرده و از HP آنان می کاهد این حالت تا ۲۰۰ یاردی امکان پذیر است .
فاطله ی لازم برای زدن جادو بر روی هدف ۸۰۰ یارد می باشد .
جادوی نام برده شده در سه مرحله بر دشمن اصابت می کند و این سه مرحله طی چهار ثانیه انجام می پذیرد .
این جادو یک جادوی مکمل خوب برای خطوط چند نفره و یک مزاهم عالی برای راندن دشمن در خطوط یک نفره است .


Glimpse

این جادو به صورت دستی استفاده می شود و کلید میان بر آن ” D ” می باشد .
وظیفه ی آن برگرداندن دشمن به گذشته می باشد ، یعنی زمانی که شما آن را بر روی هدف خود می زنید ، دشمن شما تا چهار ثانیه به قبل باز می گردد .
این جادو در طی چهار مرحله می تواند از فاصله ی ۱۸۰۰ یاردی بر روی دشمن عمل کند و این یک محدوده ی عظیم است .
این جادو بر روی سربازان دشمن عمل نمی کند و فقط بر روی قهرمانان عمل می کند ، این به معنی کم شدن خطا در درگیری های شلوغ می باشد .
استفاده ی آن بر روی قهرمانان خودی امکان پذیر نیست .
این جادو برای عمل کردن یک تاخیر ۱٫۸ ثانیه ای دارد .
این جادو می تواند یک مکمل خوب برای کم کردن دشمن در یک لحظه ، به کمک هم تیمی ها باشد ، یک گنک آسان .


Kinetic Field

مردن در قفس ؟ یک مرگ سخت بدون دست یابی به دشمن .
دکمه استفاده ی سریع آن ” E ” می باشد .
این جادو یک دایره به شعاع ۳۰۰ یارد می سازد و دشمنانی که در آن می باشند نمی توانند از آن خارج و آن که در بیرون هستند نمی توانند وارد آن شوند .
شما می توانید از فاصله ی ۹۰۰ یاردی آن را بر روی دشمن استفاده کنید ، این جادو یک تاخیر یک ثانیه ای دارد برای استفاده .
این جادو مکملی غیر بالانس برای شما می باشد تا دشمن را در قفسی بدون راه فرار نابود کنید .
این جادو سربازان را نیز در خود می تواند نگه دارد . جادوی خوبی برای عمل Block می باشد .


Static Storm

یک جادو دستی با کلید میان بر ” R ” می باشد .
این جادو در صورتی که در تمام زمان خود شما را در خود نگه دارد قادر به کاهش شدید HP می باشد و از قابلیتی همچون Silence کردن برخوردار است.
این جادو مکمل خوبی با جادوهای دیگر قهرمان شما و دیگر قهرمانان ساپرتر است .
این جادو یک حالت عجیب دارد و آن این است که شما هر چه به مرکز آن نزدیکتر باشید بیشتر به زره شما ضربه وارد می شود .
این جادو شعاعی بالق بر ۳۷۵ یارد را پوشش می دهد و از ۸۰۰ یاردی قابل استفاده می باشد .
این جادو تا حدودی از سرعت دشمن می کاهد .

بازی با قهرمان

به صورت تنها
این قهرمان یک ماشین کشنده محسوب می شود و نزدیک شدن به او خطرناک است ، بهترین کار برای حالت تنها ، Level up و وارد شدن به دیگر خطوط برای نابودی دیگر شمنان است . این قهرمان با جادوها و زمان پر شدن آنها می تواند هر شصد ثانیه باعث نابودی افراد باشد . شما برای وارد شدن به دیگر خطوط به جادوی سوم خود ” Kinetic Field ” نیاز دارید تا بتوانید به راحتی دشمن را از پای در آورید . این قهرمان می تواند به کمک آخرین جادوی خود ” Ultimate ” یک خفه کننده ” Nuke ” خطرناک باشد و بازی را به طور سریعی به سمت تیم خود بکشد و باعث برد باشد ، البته با وضعیت ضعیفی که زره او دارد می تواند به راحتی نیز از پای در آید و تومه ی دشمن شود ، پس به یک هدایت کننده ی خلاق و با هوش نیاز دارد .

خطوط دو نفره
Thrall بهترین همراه برای قهرمانانی می باشد که دارای جادوهای Slow و یا Stun می باشند و از قدرت دست بالایی برخوردار است و جادوهای او نیز نقطه ی قدرت دیگر اوست . این قهرمان با توانایی های خود می تواند دشمن را در اولین حرکت خفه کرده و به سراغ گزینه ی بعد برود . این موجود می تواند همراهان زیادی داشته باشد که به کمک آنها در خطوط حمله حکم رانی کند .

خطوط سه نفره
خطوط سه نفره برای این قهرمان بسیار سخت خواهد بود ، زیرا این قهرمان همانطور که از قدرت دست بالایی برخوردار است به جادوهای خود نیز نیاز دارد و در این خطوط به سختی به XP دست می یابد و در Level up می شود . به هر حال او در این خطوط می تواند با جادوی Kinetic Field درگیری را شروع کند و به کمک دو تن دیگر دشمن را به حلاکت برساند . باز هم به نیاز این قهرمان برای Level up اشاره می کنم و این که این فکر ( خطوط سه نفره ) برای این قهرمان پیشنهاد نمی شود .

رومینگ / جنگهای کوچک
Thrall قهرمان خوبی برای این کار نیست و از جادویی مانند Stun بهره مند نیست و در ضمن جادوهای او نیاز به قوی شدن دارد و او با استفاده از کل جادوهایش می تواند دشمن را نابود و کمک به هم تیمی های خود کند . اگر این قهرمان با جادوهای ضعیف و کم به خطوط دیگر به قصد کشتن دشمن هجوم برد نه تنها دشمن را نمی کشد بلکه ممکن است باعث نابودی خود و هم تیمی های خود نیز شود . جایزهای ” Runes ” بازی نیز در این زمینه نمی توانند کمکی برای او باشند .

اوایل / اواسط / اواخر بازی
این قهرمان در اول بازی بسیار قوی و یک نابود کننده ی خوب می باشد شما به کمک جادوی Thunder Strike می توانید بر دشمن خود در خط حمله حکومت و او را از مسیر برانید . شما به کمک جادوهای خود می توانید به یاری هم تیمی ها بروید اما این کار قبل از گرفتن جادوی Static Storm پیشنهاد نمی شود . شما بعد از داشتن Ultimate خود می توانید بازی را به سمت درگیری های عظیم کشیده و دشمن را به کمک این جادو و جادوهای دیگر خود نابود کنید .

وسط بازی جایی است که شما به جنگ های کوچک و حمله به سمت پایگاه و نابودی برج های دشمن را پی می گیرید و Thrall یک همراه عالی برای نابودی دشمن و یک حمله گر خوب برای نابودی سربازان دشمن و از بین بردن برج های آنهاست . همچنین شما به کمک جادوهای خود می توانید در درگیری های بزرگ پیروز میدان بوده و دشمن را از پای در آورید . در ضمن این را در نظر بگیرید که به کمک جادوی Glimpse هیچ راه فراری برای دشمن وجود ندارد و هدف شما به صورت ۱۰۰% یک مرده محصوب می شود .

اواخر بازی جایی برای درخشیدن Thrall ندارد و اینجاست که او فقط به کمک جادوهای خود باید دشمن را ناراحت کند و از پیشروی او جلوگیری کند . این قهرمان بسیار متکی به جادوهای خود می باشد و بیشترین کارایی آن در اوایل بازی می باشد . شما در آخر بازی بیشترین کارایی را می توانید از اعمال جادوهای خود ببینید و ضربات Magical آنها در آخر بازی کمی بی تاثیر می شود .

پیشنهادات ما برای آیتم شما

Mekansm : این قهرمان از زره ضعیف و HP کمی برخوردار است و این می تواند یک آیتم دسته جمعی عالی برای آن باشد .
Arcane Boots : شما برای تامین نیاز خود در زمینه ی مانا می توانید از این آیتم جدید و پر سود استفاده کنید . شما با داشتن جادوهای بسیار مسلما به آن نیاز دارید .
Urn of Shadows : در صورتی که قهرمانی برای بستن این آیتم در تیم شما نیست ۱۰۰% آن را ببندید ، زیرا یک آیتم تیمی است که در تمام بازیها کارایی دارد و می تواند شما را در ادامه ی بازی بسیار کمک کند و جان دوستان شما را نیز نجات دهد .
Force Staff : این آیتم هم یک آیتم تیمی است و برای یک بازی کلی مزایا دارد که برای قهرمانی مانند Thtall می تواند خوب باشد .

Thrall در گاهی از مواقع باید ساپرتر باشد و آیتم های همچون Ward و Crow را خریداری کند . این به هیچ وجه عجیب نیست و با وضعیتی که او دارد می تواند سریعا این پول را در آورده و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کند .

گسترش در داشتن آیتم

هر کدام از آیتم هایی که در بالا مشاهده می کنید برای این قهرمان بسیار عالی هستند و داشتن آنها بستگی به روند و نوع جادوهای دشمن در بازی دارد . شما به کمک Hex می توانید دشمن را از پای در آورید و از ضربات دست بالایی نیز برخوردار شوید . Necro نیز می تواند آیتمی برای نابودی قهرمانان نا مرئی و باهوش دشمن باشد که می توانید از مزایای دیگر آن نیز بهره مند شوید . Linken’s Sphere این آیتم هم می تواند یک آیتم برای جلوگیری از اصابت جادوهای حولناکی مانند Hex , Doom , Omnislash و غیره باشد .

Ghost Scepter یک آیتم ارزان برای این قهرمان است و به کمک آن می توانید از برخورد با ضربات سنگین دشمن جلوگیری و جادوهای خود را بر سر او فرود آورید . شما در ادامه می توانید Ethereal Blade را به کمک همان آیتم قبل ببندید و از آن برای منافع بیشتری استفاده کنید .

شما در کنار این آیتم ها همیشه به ایتم پرتال و یا همان Telleport نیاز دارید تا بتوانید خود را به نزدیکترین مکان برای وارد شدن به درگیری برسانید تا جادوهای خود را در مکانی درست و به موقع استفاده و جنگ را به نفع خود به اتمام رسانید .
شما در کنار آیتم هایی که ما به شما معرفی کردیم می توانید از آیتم های دیگری استفاده کنید که به درد آن قهرمان بخورند و با او سازگار باشند و این به شما بستگی دارد .

همکاری
این قهرمان با جادوهای دسته جمعی خود می تواند با گروه زیادی از قهرمانان دیگر همکاری کند . مانند :

دیگر مواردی نیز هستند که میتواند به عنوان Supp و یا Carry از آن استفاده کرد . مانند :

Kinetic Field می تواند یک نگه دارنده ی عالی برای جادوهای قهرمانانی همچون موارد زیر باشد :

برای آموزش بهتر این قهرمان می توانید از بخش دانلود ریپلی در سایت ما بازیهای مربوط به این قهرمان را دانلود و بازبینی کنید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


موضوعات
 » dota
» آموزش هیرو
» دمو
» آموزش آیتم
» ترفندها
» تم
» برنامه ها
» متفرقه
» map
» pach
» garena
» صدا
» بیوگرافی هیرو ها
» عکس
» reply
» hon
» wallpaper
» wow
» server
» آموزش
» dota 2
» دمو
» خبر
» صدا
» wallpaper
» Call of Duty
» demo
» wallpaper
» متفرقه
» assasins
» demo
» wallpaper
» counter
» demo
» wallpaper
» download
 

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش تخصصی وارکرافت و آدرس oyama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');